Панядзелак, 22.07.2019 18:45 Мінск, Беларусь

+37524-970-04-07 факс: +37517-396-69-66

Бел / Eng / Рус

Вынікі конкурсаў, якія прайшлі у 2019 годзе

Больш падрабязна СМІ пра нас

Інфармацыя для партнёраў

Запрашаем Вашу кампанію прыняць удзел у правядзенні Рэспубліканскіх конкурсаў "Лепшая ветэрынарная аптэка 2018 года", "Лепшая ветэрынарная клініка 2018 года", "Лепшая зоакрама 2018 года".

Арганізатары конкурсаў: Таварыства з абмежаванай адказнасцю "Аўтаматызаваныя тэхналогіі бізнесу" і УА "Віцебская ордэна "Знак Пашаны" дзяржаўная акадэмія ветэрынарнай медыцыны".

Годнае правядзенне такіх значных для ўсёй ветэрынарнай бізнес-супольнасці конкурсаў патрабуе досыць сур'ёзных фінансавых і арганізацыйных рэсурсаў. Ваша падтрымка дазволіць зрабіць наша мерапрыемства яркім і запамінальным для ўсіх удзельнікаў.

Кіраўнік праекта – Нахаенка Аляксандр Уладзіміравіч, кандыдат ветэрынарных навук.
Тэлефон для даведак: +375 29 709 84 73

Падвядзенне вынікаў і ўзнагароджанне пераможцаў і прызёраў будзе праведзена публічна 1 сакавіка 2018 года ў рамках круглага стала, прысвечанага праблемам і перспектывам развіцця зоаветэрынарнага бізнесу ў Рэспубліцы Беларусь. Пераможцы і прызёры конкурсу будуць узнагароджаны дыпломамі і спецыяльнымі прызамі. Усе ўдзельнікі конкурсу атрымаюць падзячныя лісты ад арганізатараў конкурсу.

Генеральны партнёр - 10 000 рублёў

  • Прадастаўленне статусу Генеральнага партнёра з выдачай адпаведнага сертыфіката.
  • Размяшчэнне лагатыпа Генеральнага партнёра ў рэкламных і інфармацыйных матэрыялах, паведамленнях у СМІ да пачатку мерапрыемства, у перыяд яго правядзення і пасля заканчэння працы.
  • Размяшчэнне лагатыпа Генеральнага партнёра на старонцы "Партнёры" тэрмінам на 1 год.
  • Размяшчэнне лагатыпа Генеральнага партнёра на ўсіх раздатачных матэрыялах мерапрыемства.
  • Размяшчэнне інфармацыі аб Генеральным партнёре на сайце мерапрыемства - 250 слоў.
  • Згадка аб Генеральным партнёре ў прэс-рэлізе да мерапрыемства.
  • Згадка аб Генеральным партнёре ў прэс-рэлізе пасля мерапрыемства.
  • Уключэнне прэс-рэлізу (1 старонка) Генеральнага партнёра ў прэс-папку для журналістаў.
  • Прадастаўленне аднаго месца ў прэзідыуме пленарнага пасяджэння мерапрыемства.
  • Згадка аб Генеральным партнёре ў пленарнай частке мерапрыемства.
  • Запрашэнне (4) прадстаўнікоў Генеральнага партнёра для ўдзелу ў рабоце круглага стала па падвядзенню вынікаў Рэспубліканскіх конкурсаў у сферы зоаветэрынарнага бізнесу.
  • Прадастаўленне часу для дакладу на секцыі (20-хвілінная прэзентацыя).
  • Размяшчэнне адной рэкламнай лістоўкі аб'ёмам да двух старонак або невялікага сувеніра ў пакеце ўдзельніка круглага стала.
  • Размяшчэнне выставачнага стэнда плошчай 15 м2.

Афіцыйны партнёр - 5 000 рублёў

  • Прадастаўленне статусу Афіцыйнага партнёра з выдачай адпаведнага сертыфіката.
  • Размяшчэнне лагатыпа Афіцыйнага партнёра на ўсіх старонках сайта.
  • Размяшчэнне лагатыпа Афіцыйнага партнёра на старонцы "Партнёры" тэрмінам на 1 год.
  • Размяшчэнне інфармацыі аб Афіцыйным партнёре на сайце мерапрыемства - 200 слоў.
  • Згадка аб Афіцыйным партнёре ў прэс-рэлізе да мерапрыемства.
  • Згадка аб Афіцыйным партнёре ў прэс-рэлізе пасля мерапрыемства.
  • Прадастаўленне часу для дакладу на секцыі (10-хвілінная прэзентацыя).
  • Запрашэнне (2) прадстаўнікоў Афицыйнага партнёра для ўдзелу ў рабоце круглага стала па падвядзенню вынікаў Рэспубліканскіх конкурсаў у сферы зоаветэрынарнага бізнесу.
  • Размяшчэнне адной рэкламнай лістоўкі аб'ёмам у адну старонку або невялікага сувеніра ў пакеце ўдзельніка канферэнцыі.
  • Размяшчэнне выставачнага стэнда плошчай 10 м2.

Партнёр - 3 000 рублёў

  • Прадастаўленне статусу Партнёра.
  • Размяшчэнне лагатыпа Партнёра ў рэкламных і інфармацыйных матэрыялах мерапрыемства.
  • Размяшчэнне лагатыпа Партнёра на старонцы "Партнёры".
  • Размяшчэнне інфармацыі аб Партнёре на сайце мерапрыемства - 100 слоў.
  • Згадка аб Партнёре ў прэс-рэлізе да мерапрыемства.
  • Згадка аб Партнёре ў прэс-рэлізе пасля мерапрыемства.
  • Запрашэнне (2) прадстаўнікоў Партнёра для ўдзелу ў рабоце круглага стала па выпадку падвядзення вынікаў Рэспубліканскіх конкурсаў у сферы зоаветэрынарнага бізнесу.
  • Размяшчэнне выставачнага стэнда плошчай 5 м2.

Інфармацыйны партнёр

Статус Інфармацыйнага партнёра прадастаўляецца электронным і друкаваным СМІ за размяшчэнне артыкулаў і друкаваных матэрыялаў аб Рэспубліканскіх конкурсах у сферы зоаветэрынарнага бізнесу ў сваіх электронных і друкаваных выданнях, радыё і тэлепраграмах.

  • Прадастаўленне статусу Інфармацыйны партнёр.
  • Размяшчэнне лагатыпа на старонцы "Партнёры".
  • Размяшчэнне інфармацыі пра Інфармацыйнага партнёра на сайце - 50 слоў.
  • Запрашэнне 1 прадстаўніка Інфармацыйнага партнёра для ўдзелу ў рабоце круглага стала па падвядзенню вынікаў Рэспубліканскіх конкурсаў у сферы зоаветэрынарнага бізнесу.
  • Размяшчэнне выставачнага стэнда плошчай 4 м2 у холе канферэнцыі.

Меркаваная колькасць партнёраў

Генеральны Афіцыйны Партнёр Інфармацыйны партнёр
1 3 10 5

Калі прадстаўленыя вышэй партнерскія пакеты не дастаткова адпавядаюць Вашым магчымасцям, мы можам скласці індывідуальны партнёрскі пакет непасрэдна для Вашай кампаніі, улічваючы Вашы асаблівыя пажаданні. Мы гатовы даць дадатковую інфармацыю і разгледзець усе ўзаемавыгадныя прапановы.
Мы будзем шчыра рады бачыць сярод партнёраў Вашу кампанію!

Пакіньце заяўку і атрымаеце кансультацыю эксперта